Thứ Tư, 28 tháng 8, 2013

Certificate of Excellence Award 2013 by TripAdvisor

Recognised as an exceptional Hotel in high service quality by its customers, New Vision Hotel in Hanoi Vietnam is pleased to receive the 2013 Certificate of Excellence Award from TripAdvisor.

As an experienced three-star Hotel with the five-star quality of service in hospitality industry, New Vision Hotels Hanoi Vietnam has been satisfying a great numbers of its customers including international and domestic. We always strive to offer our guests the most memorable experiences, and particularly make them feel at home when they are staying with us.

“This accolade based on our guests’ highly appreciated reviews and ratings on TripAdvisor proves our strong commitment to them. It is a testimonial to our hard work and high standards that we have been delivering to our valued customers over years. We would like to express our deeps thanks to those who have consistently left great feedbacks for us on the world's largest travel site, which inspires us to making New Vision Hotel become more “Ideals for Staying” to all people.”, said Mr. Pham Van Trung – General Manager of New Vision Hotel.




Kính thưa quý khách hàng !

Được khách hàng đánh giá là một khách sạn đặc biệt trong chất lượng dịch vụ, khách sạn New Vision Hà Nôi, Việt Nam vui mừng nhận được Giấy chứng nhận giải thưởng xuất sắc năm 2013 từ TripAdvisor. 
Với chất lượng của một khách sạn 3 sao, New Vision đã được đáp ứng một số lượng lớn của khách hàng bao gồm cả trong nước và nước ngoài. Chúng tôi luôn luôn cố gắng cung cấp khách hàng những trải nghiệm đáng nhớ, và đặc biệt là khách hàng cảm thấy thoải mái nhất khi họ đến với chúng tôi.
"Giải thưởng này dựa trên cơ sở đánh giá và xếp hạng cao của khách hàng trên TripAdvisor. Đó là một lời chứng thực cho cho những cố gắng của chúng tôi đem đến một dịch vụ chất lượng cao trong những năm vừa qua. Chúng tôi xin bày tỏ lời cảm ơn tới những khách hàng đã để lại phản hồi cho chúng tôi trên trang web du lịch lớn nhất thế giới, qua đó truyền cảm hứng cho chúng tôi để làm cho khách sạn trở thành một địa điểm đến lý tưởng cho mọi người ", Ông Phạm Văn Trung - Tổng Giám đốc của khách New Vision.




New Vision Hotel
Address: 68C-70 Hang Bo Str., Hoan Kiem Dist., Hanoi, Vietnam
Tel : (+84) 4 3923 4132   Fax : (+84) 4 3923 4133
Hotline : (+84) 9 04273734

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét